Vill du bli en del av vårt supportteam?

Refunder.se – Sveriges största cashbacksite med över 900.000 medlemmar handlar via oss hos t ex Hotels.com, Apoteket, Hemköp, Lindex och Gymgrossisten för totalt 1,4 miljarder kronor varje år, söker nu en extra person till vår kundtjänst.

Våra medlemmar är flitiga användare av vår tjänst och såklart får vi en del frågor. Vi har en kort svarsfrekvens och brinner för att förenkla och förbättra vår tjänst utifrån de frågor och funderingar vi får från våra medlemmar. Låter det spännande, då kanske det är just dig vi söker!

🎯 Rollen i korthet

Som medarbetare till vår kundtjänst så är du en viktig del av vårt svenska team. Du kommer jobba tätt med dina närmaste kollegor.

🎯 Exempel på arbetsuppgifter

  • Ansvara för våra ospårade köp
  • Jobba i vårt interna system för hantering av ospårade köp samt nätverkens olika inrapporteringsverktyg

Vem vi tror att du är

  • Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
  • Du är självgående, noggrann och älskar att ha struktur
  • Du har god datorvana och är inte rädd för att testa nya verktyg
  • Du är serviceminded, gillar att samarbeta och sprider positiv energi
  • Du har en gymnasieutbildning i grunden och gärna arbetslivserfarenhet inom kundtjänst

Om tjänsten

Omfattning: Timanställd

Start: Så snart som möjligt

Plats: Upplärning sker på vårt kontor i centrala Stockholm/hybridlösning. Möjlighet att kombinera kontorsarbete med distansarbete.

Låter det intressant? Skicka din ansökan till jobb@refunder.se. Vi intervjuar löpande, så vänta inte.

Vi använder cookies på vår webbplats. Genom att godkänna cookies hjälper du oss att samla in data som vi kan använda för att förbättra annonser samt vår webbplats. Klicka på "Godkänn alla cookies" för att fortsätta, eller klicka på "Anpassa cookies" för att välja vilka cookies du vill godkänna. Läs hela vår cookiepolicy här och hela vår integritetspolicy här.

Anpassa inställningar