Refunder AB

Tegnérgatan 8

113 58 Stockholm

Org. nr:

556885-1884

Kundtjänst

Vi strävar alltid efter att du som medlem hos Refunder.se ska känna en nöjdhet till 100% med vår tjänst. Vårt supportteam sitter därför redo att hjälpa dig med dina frågor och funderingar.

Nedan hittar du svaren på de vanligaste frågorna vi brukar få. Har du gjort ett köp som inte har registrerats på ditt medlemskonto ber vi dig att klicka på knappen “Klicka här för att rapportera” och fylla i formuläret, så hjälper vi dig så fort som möjligt. Notera att vi inte har möjlighet att behandla ospårade / oregistrerade köp som är 60 dagar gamla eller äldre.

Om du inte hittar svaret på din fråga eller behöver ytterligare hjälp ska du inte tveka på att kontakta osssupport@refunder.se! Vår kundtjänst är bemannad måndag - fredag mellan 8 - 17. Ärenden som inkommer på helger och övriga röda dagar besvaras nästkommande vardag.

Har du frågor angående Refunder Pay, så som fakturor, valutaförändringar, vilken kod du har, spärra kort, avsluta kort eller liknande? Besök gärna Refunderpay.se. Om frågan berör cashbacken för Refunder Pay eller liknande är du varmt välkommen att kontakta oss enligt ovan. 

OBS! Svarstiderna från kundtjänst är längre mellan juli och augusti. Tack för ert tålamod.

Saknar du ett köp?

Om du har gjort ett köp via oss som inte har registrerats på ditt medlemskonto kan du rapportera in det här, så behandlar vi det så snart som möjligt.

Klicka här för att rapportera

Vanliga frågor & svar till vår Kundtjänst