MyOne

Få 5% återbäring på ditt köp hos MyOne

Gå till MyOne

MyOne brinner för ridning och husdjur. Hos MyOne alla hästägare, ryttare, hundägare och kattägare och använder den kunskapen för att noga välja ut bra produkter bland 100-tals ledande varumärken. Därför kan man välja sina favoriter i lugn och ro med vetskap att MyOne redan har granskat produkten. I snart två decennier har MyOne jobbat målinriktat för att erbjuda snygga och funktionsriktiga kläder och hjälpa hund-, katt- och hästägare att få ut det mesta möjliga. Det finns ett noga utvalt utbud som består av kläder, accessoarer, skor, ridstövlar, foder, tillbehör från både välkända varumärken och dessutom egna märken.

Informationen i denna text kan ändras över tid. Kontrollera därför alltid vad som gäller på butikens hemsida. Refunder kan ej göras ansvarig för innehållet.

Få 5% återbäring på ditt köp hos MyOne

Gå till MyOne
3 recensioner

MyOne erbjuder alltid:

  • Allt för ryttare, häst, hund och katt
  • Fri frakt över 500 kr

Klar för utbetalning

Mellan 15-60 dagar

När du har slutfört ditt köp hos MyOne kommer din återbäring att registreras hos oss inom några timmar (ibland kan det dock dröja 48 timmar). Du kommer att få ett mail med exakt summa så fort återbäringen är registrerad.

3 recensioner
Enkelhet: Leveranstid: Sortiment: Webbshop:

Recensioner (3)

2018-12-10

Refundermedlem Verifierad köpare

Ridhandskar

Skulle varit bättre storleksförklaring och att man får skicka tillbaka utan fraktkostnad

Sortiment:

Enkelhet:

Leveranstid:

Webbshop:

Handlade via: Mobil

Handlar online: Handlar allt jag kan online!

Ålder: 51-60

Kön: Kvinna

2018-11-11

Refundermedlem Verifierad köpare

Slut i lager

Jag beställde två regnkappor till våra två hundar, en röd och en grå. När jag la ordern fanns båda i lager. När leveransen kommer finns ingen grå. På följesedeln står 0 st men kostnaden är bokförd. Jag ringde direkt och får beskedet att den är slut och kommer inte att restas. Jag ber dem kolla vilka de har för jag vill ha en till eftersom vi har två hundar. Fanns bara i rött. Jag så att en till röd är ok. Kundtjänst så bra då skickar jag en till dig. Dagen efter får jag ett mail som säger att jag måste lägga en NY order, dvs en ny fraktavgift också! För de hade dragit bort summan och avslutat orden. Dvs mellan mitt samtal och mailet. Det var inte vad vi kom överens om med kundtjänst. Jag skrev igen och talade om att det inte är ok. Jag vill ha produkten utan ny fraktavgift. Kundtjänst var service inriktad men inte den som skriver mail. Vad gör man i denna situation? Camilla

Sortiment:

Enkelhet:

Leveranstid:

Webbshop:

Handlade via: Mobil

Handlar online: 11-15 ggr per år

Ålder: 51-60

Kön: Kvinna

2018-07-13

Christina N. Verifierad köpare

Mycket dålig uppdatering av leverans

Mycket dålig uppdatering av leverans och otroligt lång leveranstid

Sortiment:

Enkelhet:

Leveranstid:

Webbshop:

Handlade via: Mobil

Handlar online: Handlar allt jag kan online!

Ålder: 60+

Kön: Kvinna

Fler butiker inom Hem & Trädgård och Sport & Fritid