Provar ett nytt koncept!

Av Olivia Hedman 3 min lÀsning
Provar ett nytt koncept!
Hej alla refunder-Ă€lskare, idag provar jag ett nytt koncept! 😀

Mina tidigare inlĂ€gg har baserats pĂ„ att jag tagit produktbilder pĂ„ fina klĂ€der som jag gillar frĂ„n olika hemsidor. Idag tĂ€nkte jag testa ett nytt koncept dĂ€r ni fĂ„r följa med mig till provrummen istĂ€llet, vad sĂ€gs om det? DĂ„ kan jag utvĂ€rdera de olika klĂ€derna, bedöma passform och vad jag tycker om plaggen pĂ„ ett bĂ€ttre sĂ€tt. Jag tycker Ă€ven att det blir personligare och sĂ„klart roligare bilder. Kommentera gĂ€rna vad ni tycker om upplĂ€gget! 😀

Min shoppingrunda

Efter jobbet igÄr Äkte jag och min kollega ut till Birsta i Sundsvall för att kicka pÄ lite olika affÀrer. Vi hamnade tillslut pÄ Vila dÀr jag hittade otroligt fina plagg och Amanda (kollegan) hjÀlpte mig att fota till mitt nya koncept. PÄ vila har du 3.25 % ÄterbÀring pÄ allt i butiken. Vill du gÄr till erbjudandet direkt klickar du hÀr!

Min ÀlsklingsfÀrg, grÄtt!

Eftersom jag kom direkt frÄn jobbet började jag med att prova en kostym. Den var verkligen super hÀrlig i materialet, sÄdÀr lÀtt och ledig sÄ att man Àven kan ha den en varm sommardag. Om man vill ha denna pÄ jobbet skulle jag nog ha en vit t-shirt eller ett linne under men pÄ bilden piffade jag upp den med en sexig body istÀllet. LÀnkarna till plaggen hittar du hÀr: kavajen 399,95 kr och  byxor 359,95 kr. Bodyn Àr ocksÄ frÄn Vila men finns endast i butik.

NÀsta plagg Àr en mysig klÀnning som man ocksÄ skulle kunna ha pÄ sig pÄ jobbet, hemma eller pÄ resturang. Det Àr en klÀnning som man kan piffa upp eller bara ha precis som den Àr. Den hÀr var ocksÄ vÀldigt skön i modellen.  LÀnken till klÀnningen hittar ni hÀr: KlÀnning 249.95 kr

KlÀnningar i mönster

Dessa tvÄ klÀnningar Àr i samma mönster. De finns ocksÄ bara att köpa i butik tyvÀrr. Den kortare modellen var mer avslappnad och en sÄdan som man kan piffa upp om man vill. Modellen som var lÀngre framhÀvde bysten otroligt fint och markerade Àven midjan, sÄ snyggt. Den skulle hÀnga vÀldigt fint i garderoben ;).

 

Älskar grönt mer och mer

Den hÀr jackan Àr bara sÄ snygg, love it! Den Àr ganska tung och passar kanske inte till de varmaste dagarna i sommar, men var bara tvungen att visa den. KvÀllarna brukar iallafall vara kalla och dÄ passar den perfekt! LÀnken till jackan hittar ni hÀr: Jacka 1 199,95 kr 

Gult Àr inte fult

Den hÀr klÀnningen Àr sÄ frÀck. Det Àr lite utanför min komfortzon att ha pÄ mig den hÀr fÀrgen och modellen av klÀnning men man ska ju alltid utveckla sig sjÀlv. LÀnken till klÀnningen hittar ni hÀr: KlÀnning 399,95 kr 

SĂ„ vad tyckte ni om mitt nya koncept? Är detta nĂ„gonting ni vill att jag ska fortsĂ€tta med skriv en kommentar 🙂 Även om det Ă€r nĂ„gonting annat ni vill att jag ska kika pĂ„ eller om ni funderar över nĂ„got annat. Ni hittar mig Ă€ven pĂ„ min blogg och min instagram. Njut nu i vĂ€rmen och ha en trevlig helg sĂ„ hörs vi! <3

 

// Olivia Hedman

Vi anvÀnder cookies pÄ vÄr webbplats. Vissa typer av cookies Àr nödvÀndiga för att vÄr webbplats ska fungera korrekt, medan andra hjÀlper oss att förbÀttra din anvÀndarupplevelse genom att samla in anonym data om ditt beteende pÄ webbplatsen. LÀs hela vÄr cookiepolicy hÀr och hela vÄr integritetspolicy hÀr.

Anpassa instÀllningar