Goboken – Ett roligt sätt att lära sig på!
Hej på er! Hoppas allt är bra med er! Våren är runt hörnet i många delar av landet och det är väl ändå underbart. Mer tid ute i naturen, frisk luft och strålande sol är absolut välkommet. I dagens inlägg vill jag tipsa er om Goboken. Det är en bokklubb för barn, från bebis till … Fortsätt läsa ”Goboken – Ett roligt sätt att lära sig på!”