Överraska någon med en blombukett – Interflora
Hej på er! Hoppas allt är bra med er och att ni välkomnar hösten lika mycket som jag, för det ÄR faktiskt en underbar tid, det gäller bara att se det på rätt sätt. Tänk inte mörker och trist väder. Tänk istället, färgade löv, krispig luft, solen som försöker titta sig fram mellan dem färgglada … Fortsätt läsa ”Överraska någon med en blombukett – Interflora”