Adlibris – Sommarrea på böcker!
Hej på er! Hoppas allt är bra med er. Här hos mig och min familj är det bara fint. Har det också regnat där ni bor? Vad brukar ni göra då? Här hemma har vi läst barnböcker. En bok vi läste var om Noa och hur han byggde sin ark till alla djuren och vad … Fortsätt läsa ”Adlibris – Sommarrea på böcker!”