Parfym – Bleu de Chanel…
Hej på er!! Hoppas att allt är bra med er, med mig är det bara bra. Vi börjar gå mot våren, det märker vi på vädret, temperaturen och att kvällarna är ljusare nu. Ser fram emot våren, den är fin och mysig. Det närmaste vårtecken vi har nu är fettisdagen på tisdag. Ska bli gott … Fortsätt läsa ”Parfym – Bleu de Chanel…”