Vargen & Thor från Royal Design
Hej på er! Hoppas att allt är bra med er och att ni njuter och tar in våren. Är det okej att säga att det är vår nu? Visst är det väl så? Vårtecken syns ute i naturen, temperaturen säger sitt och sommartiden är inställd. Jag har börjat våren med att köpa in ett designermärken … Fortsätt läsa ”Vargen & Thor från Royal Design”