Höstmode hos Bubbleroom!
Hej på er! Är allt bra med er? Har ni hunnit landa i att sommaren är förbi och att hösten är här på riktigt? Det har jag och jag vet att jag har skrivit om det flera gånger nu, men alltså, är det inte underbart med höst? Jag älskar hösten! För vet ni vad? Med … Fortsätt läsa ”Höstmode hos Bubbleroom!”