Glad påsk! Gult är fult?
Hej alla påsk-älskare! Snart är det påsk och jag hoppas på att få ett stort påskägg i år 😉 Jag vill passa på att hylla färgen gult nu under påsken, eftersom gult absolut inte är fult. Det var min favoritfärg när jag var liten. Dessutom vill jag påminna er om att det fortfarande är superweek … Fortsätt läsa ”Glad påsk! Gult är fult?”