Håll dig till nyttig mat under semestern!
Hej på er! Visst är det väl lätt att börja äta lite mer onyttig mat över sommaren, speciellt när man gått på semester. Man vill inte vara hemma och laga mat, utan man vill ta något snabbt och en hel del restaurangbesök blir det också. Man har helt enkelt inte samma rutiner. Det blir en … Fortsätt läsa ”Håll dig till nyttig mat under semestern!”