Julklappar från Sakligheter!
Hej på er! Nu går det undan och julen är här bara inom kort. Hur känns det? För mig och min familj som bara älskar denna tiden på året så känns det såklart jättebra. Vi tycker det är så mysigt, alla är tillsammans och bara har det mysigt och trevligt och äter gott tillsammans. I … Fortsätt läsa ”Julklappar från Sakligheter!”