Boohoo!
Hej på er! Hoppas att allt är bra med er! Vi har redan passerat halva januari och det nya året verkar gå lika snabbt som förra. Visst kändes åren långa när man var liten? Man hade ju sommarlov ett helt år kändes det som!? Eller är det bara jag…? Hur som haver, idag ska vi … Fortsätt läsa ”Boohoo!”