Fira in första advent med en jultröja!
Hej alla jul-älskare! Hur firar ni första advent? Jag älskar jul, har alltid gjort och kommer nog alltid göra. Ni vet de som varje år gör i ordning granen, pepparkakshus, julbakar och alltid har på sig en sån där jultröja, det är jag. När det är första, andra, tredje och fjärde advent har jag alltid … Fortsätt läsa ”Fira in första advent med en jultröja!”