Höstmode hos GinaTricot!
Hej på er! Jag hoppas allt är bra med er och att ni har haft en fantastisk sommar och ledighet. Nu är väl dem flesta tillbaka efter sin semester och inne i rutiner. Skönt på ett sätt också! Jag har en fråga till er, de måste väl ändå finnas någon som mig där ute? Som … Fortsätt läsa ”Höstmode hos GinaTricot!”