Tyngre – Nyheter från Nocco!
Hej på er!! Hur har eran sommar varit? Har den varit bra? Många av er är säkert tillbaka på era jobb och har glassat på ordentligt i sommar. Ofta under sommaren, (jag talar iallafall för mig själv) så väljer man kanske lite andra matvanor och intaget är inte det samma. Vad passar då inte bättre … Fortsätt läsa ”Tyngre – Nyheter från Nocco!”