Sommarrea med upp till 50% hos Desigual
Hej på er! Njuter ni i solen? Det sägs att det ska bli en rekordvarm sommar. Minns ni 2018 hur varma dagar och nätter det var? Då vi har hundar så är vi ofta ute sent på en sista kvällsrunda innan vi ska sova, jag minns att det var så varmt även då, nätterna då … Fortsätt läsa ”Sommarrea med upp till 50% hos Desigual”